joi, 3 noiembrie 2011

De la primul pas ... până în prezent.



Proiectul Fotosentimente
de la primul pas... până în prezent


”Fotosentimente - A.C. Photography”

          Așa cum am spus de la început, aceste pagini se doresc a fi, pentru cei care le răsfoiesc, o oază de relaxare și de desfătare a sufletului, un colțișor de lumină și de bucurie și chiar o evadare din mijlocul problemelor cotidiene. Uneori, abordează și subiecte mai delicate.
          De la început, nu am privit fotografia ca pe o investiție într-o afacere, ci ca pe o bucurie a sufletului și o apropiere de natură și de trăsăturile care ne definesc ca oameni. Pentru că, din punctul meu de vedere, suntem oameni atâta timp cât oferim și celorlalți ceea ce avem, atât pe plan spiritual cât și pe plan material.
          Abordând fotografia, la început, ca pe un joc, în scurt timp mi-am dat seama că atunci când făceam poze simțeam o stare de bine. Uimirea mea a fost când am văzut că starea mea de spirit se transmitea celor care vedeau imaginile. Pentru a vă convinge, aruncați o privire prin imaginile de pe acest sit.
          Dacă ar fi să descriu starea de spirit menționată mai sus, aș putea da următorul exemplu: eram fascinat de faptul că într-un banal copac uscat eu surprindeam imaginea unui cap de elefant.

          Pentru că vorba multă e sărăcia omului (zice un proverb), în continuare, vă prezint exemplul de mai sus, referitor la "banalul" copac, a cărui singură utilitate, pentru cei care îl văzuseră înaintea mea, era ca lemn de foc sau nici măcar atât:


O zi, nesperat de frumoasă, în februarie 2009


Acesta este copacul.
Aici arată destul de interesant, însă, dacă ar fi fost într-un cadru mai îndepărtat,
nu ar fi ieșit cu nimic în evidență.


Apropiindu-ne, parcă începe să prindă o formă mai interesantă.


Și totuși, chiar dacă suntem destul de aproape, parcă tot nu este cine știe ce.


Ei, acum văzut din alt unghi, sunt convins că sunteți de acord cu mine,
când voi spune că, arată a "cap de elefant".


Iar acesta este un veritabil "ochi de elefant".


          Rezultatele pasiunii mele le dedic tuturor celor care vor să-și bucure ochii și sufletul. 
          Îmi voi revendica dreptul de autor numai în cazul în care materialele de pe acest sit vor fi copiate, parțial sau total, cu scopul obținerii de foloase materiale și în scopuri comerciale.

Dintre subiectele pe care le veți vedea aici, sunt lucruri pe lângă care ați trecut sau treceți zilnic, fără să le dați vreo importanță, chiar dacă ele vă pot face ziua mai frumoasă; sunt momente care, pentru prea mulți dintre noi, au încetat să existe de prea mult timp: o gâză, o floare, un răsărit sau un apus de soare.

Mulțumesc tuturor celor care au avut răbdarea și curiozitatea să citească până la final.

Un comentariu:

  1. Buna, imaginile sunt superbe si am distribuit link-ul pe facebook dar pagina unde sa dau like n-am gasit-o, nu mai e de acualitate?
    Multumesc!
    Cum pot deveni colaborator?

    RăspundețiȘtergere