vineri, 4 mai 2012

La pescuit pe Dunăre - podul Giurgiu - Ruse

La pescuit pe Dunăre
podul Giurgiu - Ruse


         Făcând o ieșire cu barca unui prieten pescar profesionist, pe Dunăre, în zona Giurgiu-Ruse, am dat și la pește.
         Experiența a fost frumoasă, am prins și pește, iar eu în plus am prins niște poze.
         Singurul aspect, care mi-a umbrit bucuria, a fost faptul că pe malul românesc timpul zici că stă în loc, în schimb la bulgari se aude o forfotă extraordinară, muncitori, macarale, se vede cum se sudează și se mișcă treaba.
         Treceți peste ultima frază și bucurați-vă de poze.

Răsărit de soare.

Captură de somn.

Dunărea curgând - podul Giurgiu-Ruse.


Alți pescari pe Dunăre - podul Giurgiu-Ruse.

În căutarea unui peștișor.

Malul românesc - probabil supraveghează apa,
să vadă câtă curge pe Dunăre.

Malul Dunării, la bulgari.

Manevre.

Un somn care aștepta companie. 

Momeli, pentru a rezolva așteptările somnului de adineauri.

Una dintre iubitele prietenului meu. 

S-a rezolvat și cu compania pentru somn - un șalău.

Finalul zilei de pescuit.

Barje în depărtare. În dreapta e malul românesc.

Podul Giurgiu - Ruse. 

Pe data viitoare!

Toate articolele cu tema pești și peisaje la pescuit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu