miercuri, 10 aprilie 2013

Toma I. - îngerași, copilărie și zâne - 2013.


Versurile acestea sunt pentru modelul meu de astăzi, cu drag și mii de mulțumiri.
Să te vezi, când vei fi mare, cât de frumoasă ai fost de mică:

„Curiozitate este gândul meu,
Iar ochii îmi sunt plini de stele,
Ziua fac pași vioi, pe drumul meu,
Iar seara, visele mă poartă printre ele.”

Am făcut aceste fotografii pentru a aduce bucurie celor care le vor vedea fiindcă în România se zâmbește din ce în ce mai rar.
Dacă ești printre cei care se bucură de aceste fotografii, urmează-mi exemplul și oferă-le și altora ocazia unui zâmbet (LIKE&SHARE), așa cum ți-am oferit-o eu ție.
Mulțumesc!

Îngerași, copilărie și zâne - unele dintre cele mai frumoase și mai râvnite momente, dintr-o viață de om.
http://fotosentimente.blogspot.ro

Fetele se rujează de mici. Trebuie să iasă bine în poze.

Tocmai m-am rujat și sunt pregătită. Acum poți să-mi faci poză.

Neînfricata! Cei care au copii știu la ce mă refer... :) 

Privirea și gândurile-mi sunt povești,
Cu rude mari, împărătești. :)

„Curiozitate este gândul meu,
Iar ochii îmi sunt plini de stele,
Ziua fac pași vioi, pe drumul meu,
Iar seara, visele mă poartă printre ele.”

După ședința foto, când am plecat, ne-am pupat și mi-a zis:
„Pa, pa, Chistian! Ne vedem altădată!”
Ce poate fi mai dulce de atât?

Îți mulțumesc frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu