marți, 29 ianuarie 2013

Pisici şi zăpadă

Pisici şi zăpadă

     Astăzi am văzut o postare pe FB, care avea ca subiect pisicile. Asta m-a inspirat să-mi iau "gentuţa prăfuită", în care am aparatul de fotografiat şi să plănuiesc o şedinţă foto cu pisicile unor prieteni.
     Cristina, mulţumesc, pentru inspiraţie!
     În continuare, vă las să vedeţi ce a ieşit. :)

Ronald s-a căţărat în copac crezând că poate prinde un porumbel.
Mustăţile lui au luat-o razna. :))


Pufi ispitit de copac.

Ronald pe scară.

Pufi mergând prin zăpadă.

Pufi în drum spre curtea vecină.

Pufi ascultând alţi motani.

Pufi, gânditor, în zăpadă.

Negruţa.

Pufi jucându-se în zăpadă.

Pufi, după ce "şi-a pus zăpadă şi-n cap".

Pufi, stând în zăpadă liniştit.

Ronald, cu ochii după un porumbel.

Pufi, curăţând zăpada de pe gard,
direct în obiectivul aparatului meu de fotografiat.

Pufi şi atât. :)

Ronald cu gândul şi privirea la un porumbel, căţărându-se în copac.

Ronald, admirând priveliştea de la înălţime.

Ronald, bucurându-se de soare.

Curcubeu, a auzit mişcare prin curte, tocmai la final.

Curcubeu, aşteptând o mângâiere.

Ea e "Mămuca" şi răspunde la acest nume numai când are chef.
Este mama celor patru pisici de mai sus.

2 comentarii:

  1. Superb. Multumesc pentru aceste poze ce m-au incantat de-a dreptul. Esti foarte talentat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu îţi mulţumesc, pentru vizită, şi mă bucur că ţi-au plăcut! Te mai aştept!

    RăspundețiȘtergere