duminică, 11 decembrie 2011

Fotopovești cu porumbei



Fotopovești cu porumbei

1.
Fotopoveste de dragoste, cu porumbei, la propriu

Avem foarte multe de învățat de la aceste ființe gingașe.
La prima vedere, scena, poate părea banală. Doi porumbei, în vârful unui coș - nimic deosebit.
Țineți-vă, mintea și inima, deschise, ca să vedeți lucrurile simple și mărunte,
care vă pot aduce, în fiecare clipă, un zâmbet!
Cei doi porumbei, adăpostiți, sub umbra discretă a pomilor, de razele soarelui ce apunea.

2.
Porumbei 
- amuzant -

"Of femeile astea!" :-)
Aceeași porumbiță, în ambele imagini.
Își făcea toaleta, la soare, pe acoperișul casei.
Dă click pe o imagine și derulează, înainte - înapoi, imaginile. 
Pe mine m-a amuzat asta. :-)
Aici se scutura de praf și își aranja penele.

3.
Porumbei
- foto modificate -

Am găsit niște imagini, cu porumbeii de la țară, din vremea când aveam timp să mă "chinuie" talentul.
Sunt puțin mai mult modificate.


4.
Porumbei - pur și simplu

Selectând imaginile cu păsări, m-am gândit să le împart 
în două mari categorii: păsări domestice și păsări sălbatice.
Doar că, atunci când am ajuns la porumbei, am avut o dilemă, 
pentru că nu știam exact în ce categorie să îi încadrez.
Fiindcă i-am admirat, dintotdeauna, am ales să nu-i amestec cu nici una din cele două categorii, de care vă spuneam mai sus.
Așadar, porumbeii sunt la loc de cinste, pe pagina lor proprie.
O porumbiță.


5.
Zborul de primăvară - porumbei

Chiar dacă vremea a fost închisă, aerul primăvăratic și mireasma florilor te învăluia pretutindeni.
Porumbeii zboară fericiți că a trecut iarna și au început să curteze porumbițele.
În timp ce îi admiram, în ocolurile pe care le dădeau prin aer,
mi-am amintit că am aparatul foto la mine.
Am surprins câteva poze cu porumbei în diferite ipostaze, iar ultimele două poze le-am surprins sâmbătă, când soarele a fost mai generos și vremea a fost mai bună, făcând excepție de vântul care a suflat neobosit.
Continuarea fotopoveștii ...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu