vineri, 4 mai 2012

Bătrânețea la țară

Bătrânețea la țară


             Cine mai are timp să se gândească la bătrânețe când, de la atâta grabă, nu mai ai timp nici măcar să o privești? Atunci cum să te mai și gândești la ea?
             Indiferent ce ai face bătrânețea te așteaptă oricum.
             Vă prezint o privire, de o fracțiune de secundă, asupra bătrâneții de la țară.

O bătrână în căsuța ei.

Cu siguranță, mulți își amintesc de aceste „tablouri” de pânză.

„Bucătăria cât de mică / Să fie bine curățită.”


Pasiunile nu mor niciodată.

Ascuțirea coasei la umbra unui măr.

Vara, la plimbare cu bunicul.

Pe ulițele satului.

Amintiri...

O bătrână care se odihnește și așteaptă.

Dimineața pe deal după prune.


Cei mai buni și de ajutor prieteni ai bătrânului.

Exemplu de hărnicie pentru cei tineri și nu numai.

Vorbe înțelepte.





3 comentarii:

  1. Mi-au placut foarte tare fotografiile tale.M-au facut sa-mi creasca inima de bucurie si de amintirile placute care inca-mi mai dainuie din taina vietii,copilaria.Cat timp mai exista oameni iubitori de frumos si de simplu tara asta mai are o sansa.Cinste tie! Sanatate si putere de munca in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca-s foarte putini cei ce nu-si vor aminti de bunici privind pozele tale ... Nu-i usoara batranetea nici la sat nici la oras, dar parca are alt farmec sa vezi fetele oamenilor ce nu au pierdut legatura cu pamantul, cu iarba, cu animalele. Au o intelepciune si-o liniste de invidiat. Multumesc, pentru aducere aminte !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Până la urmă toată viața se rezumă la acel „farmec”. Sunt oameni care îl au, Oameni care îl găsesc pe parcurs și sunt alți oameni care nu îl vor atinge niciodată, deci nici nu îl vor sesiza. :)
      Pe zi ce trece, tot mai puțini, din cei pe care i-am surprins în imaginile acestei postări, se mai află printre noi. Eu mă bucur pentru momentele frumoase pe care mi le amintesc petrecute cu ei și despre ei.
      Cu plăcere, Dani! :) Asta este și menirea acestor pagini, de a nu uita, de a reaminti.

      Ștergere